Pengikut

Selasa, 2 Ogos 2011

warded jap

ari khamis 28/7-30/7/11 baru ni kan....aku kena tahan kat wad. sebab apa? sebab badan lemah sangat. pelik kan. dah nak masuk 6 bulan baru lemah2 badan. emmm ni le gayanya kalau tak cukup rehat........asyik berjalan ke hulu ke hilir.

1. kata doctor aku ILI....ish tak kan sebab aku citer salah sorang ahli trip yang balik dari chiang mai ari tu kena tahan jap kat airport so dorang main angguk je. dah dekat 2 minggu doctor oit. demam aku dah kebah le

2. setiap kali makan mesti aku muntah balik. pelik orang dengar kan. patutnya masa 1st trimester jadi gini hehehe dah 'matang' so kehamilan pun ikut dan je

3. batuk tak henti2. adoi abis sakit pinggang dibuatnya

4. pas tu ada katanya ada jangkitan kuman kat paru2

so kesan dari semua tu ha merasa la aku masuk air 3 botol. nasib baik ada elin kat rumah boleh tolong jaga adik2 dia. pulak tu awin pun batuk demam je. kesian lak suami ku terpaksa berulang tengok keadaan aku dan anak2 kat rumah

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails