Pengikut

Selasa, 23 Ogos 2011

buka puasa with colleagues

yessssssssssssss.....i purposely broke the record for having a buka puasa with my colleagues. all this while kan aku buka puasa dengan my famili je. follow function hubby aku ke hotel sana hotel sini, dewan sana dewan sini.

last friday 19.9.2011, aku angkut suami dan anak2 ke swiss-garden hotel kuantan sebab ofis aku ada buat anjuran buka puasa. ni pun dengan izin suami tapi ada syarat iaitu dia nak join gak hahaha jomlah bang.... i thought this time tak de lah aku merasa berbuka puasa dengan colleague kan tapi rupanya ada lagi kesempatan tu.


bukak puasa di bawah khemah besar....ginilah gayanya. walaupun ada kipas tapi panas gak. tu semua dah bermandi peluh bagai.


korang tengok yang cantik je lah eh hehehe abaikan je lah muka tembam aku tu


alamak....tembamnya aku kwang3


lelong2... coz dia perasan comel hahaha jokelah joey ni


my ofismate


my ofismate lagi


lagiiiiiiiiiiiiiiiii my ofismate


yey....kami keluarga merah pada hari tu....striking apa kan. ignore je lah muka berpeluh sakan tu....mmg panas giler


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails