Pengikut

Rabu, 3 Ogos 2011

ramadhan sebagai isteri

salam ramadhan

dah masuk 3 hari kita berpuasa kan hehehe tapi jangan ditanya samada aku berpuasa atau tidak. almaklum lah aku kan berbadan dua ni jadi mood tak larat dan baby asyik mintak makanan je kerjanya.

cepat je masa berlalu kan. bulan puasa tahun lepas aku masih lagi bergelar 'solo' gitu tapi masuk bulan puasa tahun ni dah tukar status jadi seorang isteri dan ibu pulak. pengalaman? oleh sebab baru ni aku masuk hospital (segala anggota badan tak stabil lagi) dan kebetulan anak dara ku ada di rumah, jadi dialah yang menolong sedikit sebanyak meringankan tugas kat rumah. terima kasih elin. bangun sahur pukul 4.30 pagi (wah awalnya.....dulu kala sedap tidur lagi kan hahaha). bolehlah masak yang simple je asalkan suami ku dan anak2 dapat mengenyangkan perut.

tapi rasanya menjadi mak buyung ni kita perlukan tidur yang cukup kan jadinya sekarang aku memang tak cukup tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails