Pengikut

Jumaat, 12 Ogos 2011

anak ku dah bergerak

eh korang boring, menyampah, benci, tak suka baca pasal my pregnancy ke. ala abis nak buat cam ner. ni my blog kan. katanya pun moden diary (betul tak wording aku guna ni eh) so semua stori mory around me haruslah aku tulis kan. korang tak suka ke apa ke aku tak boleh buat apa cuma boleh bagi tau silalah angkat jari bawak lari cursor close my blog ni. tapi kalau suka bertandang ke sini you are most welcome.

ni ha nak citer. kan dulu aku cakap tak pernah rasa lagi my baby's movement....eh dah masuk 6 months pregnancy ni baru dia nak gerak tak kira waktu. asal ada peluang je mesti aku dapat rasa tendangan my baby ni. sakit gak le. especially kalau night time. ha time nak tidur tu punyalah seksa tau. pusing kanan tak kena, pusing kiri tak kena, tidur menelentang pun lagi le tak kena. hehehe pandai lak baby aku ni main2 eh.

but one thing yang aku notice about my baby ni kan....bila ayah dia around, usap perut sambil say hello ke apa2 je lah suami ku cakap so pandai lak dia diam. amboi dalam perut pun dah kenal mana satu ayah eh.... baby girl memang cari ayah je ye.

tak kisah le but for me this is one of my sweet memories.....di usia matang ni dapat gak aku merasa semua ni kan. sori....pada yang tak berpeluang untuk menjadi ibu tu, insya allah ganjaran korang tetap ada di sana nanti...amin.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails