Pengikut

Isnin, 22 Ogos 2011

attention please

ok aku tak tau sejak bila ianya berlaku. tapi aku dapat notification from email yahoo katanya aku sibuk duk hai orang tu duk hai orang ni kat facebook...

tolongggggggggggggggggg.... aku dah berapa hari tak online fb. ni pun ari jumaat atau sabtu lepas kononnya nak upload le pics bukak puasa dengan ofismate kat swiss-garden hotel tapi mak aih website fb tu entah ke mana2 peginya. check punya check rupa2nya fb aku dah kena virus.

pada korang yang reply tu ni aku nak bagi tau itu bukan kerja aku ek....so ignore je lah. idok le aku nak hai sana hai sini kan hehehe. so penyudahnya aku sendiri pun dah tak leh bukak fb tu... abih cam no. hahaha agaknya memang dia suruh aku berehat kut dari duk on9 je kan....

2 ulasan:

KayKhAlif berkata...

Hahaha. Nasib blog ni x kena virus. Kalau x tak dapat nak tau perkembangan akak. Huhu. Selamat Hari Raya Kak Illa. Mohon maaf ya kalau ada gurau2 terlampau. :)

illaieylla berkata...

amboi suka ye tukar2 nama hehehe.
alah apa sgt la akak ni dik oi... mmg dah kembang setaman pun kwang3. terima kasih coz sudi mengambil tau eh.

akak pun nak ucapkan selamat hari raya buat datuk k n famili. maaf dr hujung rambut ke hujung kaki.

beres dik 0-0

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails