Pengikut

Isnin, 8 Ogos 2011

persiapan menyambut orang baru


ya allah.....penat giler sabtu baru ni. ye lah dalam pada orang duk berasak2 nak bershopping raya, aku lak pergi menyibuk nak membeli kelengkapan untuk baby ku ini. hah panjang berjela kan senarai tu....macam tu jugaklah 'sedekah jariah' aku kat parkson, ecm.

ni baru kesesakan kat kuantan, belum lagi kat tempat lain terutamanya kl kan. memula aku dan suami plan nak pergi shopping kat kl tapi dengan keadaan aku yang sarat, tak berapa sihat, bulan puasa lagi....jadinya aku ambik keputusan shopping kat kuantan je lah. lagipun bukannya tak ada mall kat sini kan....east coast mall, megamall, kuantan parade....ha pilih je lah. lepas tu kedai yang menjual barangan baby pun bersepah kat sini.

aku tak sangka la pulak dengan main tarik2 je barangan baby tu omg dah lebih bajet tu. tapi bila balik rumah tengok alamak sikit lak jadinya kena tambah lagilah. emmm yang tu nanti2lah bila aku larat aku pergi shopping semula. mahal gak rupanya barangan baby ni eh. tapi tak pe lah....orang kata yang pertama kan hehehe jadi tak kisah le berabis sikit pun.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails