Pengikut

Rabu, 10 Ogos 2011

last 2nd trimester

alhamdulillah....walaupun seksa rasanya dengan sakit bagai ni tapi dah masuk 6 bulan pregnancy ni banyak yang aku tempoh. kira berjaya gak la kan.

1st trimester ok. 2nd trimester hazab nak bawak diri ni ha. eh hazab tak hazab pun ha lepas gak ke chiang mai kan hehehe. nak2 sekarang dalam bulan puasa ha lagi teruk. banyak le aku kena ganti puasa nanti. oit aku bukan sesaja tak nak puasa tau tapi keadaan aku sekarang memang tak boleh wokeh.

iklan jap. baru ni anak dara kami bagi tau yang dia kena attend konvo dalam bulan 10 ni dan mengajak le kami laki bini turut serta. tapi suami ku ni memahami orangnya, ye lah kalau dalam bulan 10 tu pregnancy aku dah 8 bulan la kan.....memboyot abis tu hahaha. jadinya dia kata kami tak dapat le pergi konvo elin.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails