Pengikut

Rabu, 27 Julai 2011

....ni lah akibatnya....

aku lupa yang aku bukan bujang lagi
aku lupa yang aku bukan 'berjalan keseorangan'
aku lupa bahawa aku dah tak kuat macam dulu

uwaaaaaaaaaaaaaa

ha sekarang ambik rasa sendiri badan yang sakit abis ni gara2 tak cukup rehat. asyik berjalan ke sana ke sini. setiap minggu ada je tempat yang diri ini dibawa pergi. ke timur, ke utara membelah angkasa, ke selatan.....demam panas, batuk, selesema, bersin. adoi kalau boleh cukup2 lah kan sebabnya sakit perut dan kesian baby kat dalam ni nak menahan.

ada orang kata masa mengandung ni selagi boleh tahan daripada makan ubat ha baik tahan. tapi aku pulak tak boleh. kang tak bangun le oit. walaupun kesian kat baby yang terpaksa menelan gak segala jenis ubat (apa yang ibu makan mestilah baby makan sama kan) tapi umi terpaksa sayang. tu abang baby kat rumah pun sakit gak. buat masa ni cuma ayah je yang masih bertahan daripada virus kami semua hahaha. jangan le bagi en suami ku sakit.....kang sapelah yang nak menjaga kami ni kan.

ok udah2 le berjalan jauh ye lepas ni. nak berjalan tu boleh tapi kena ada waktu rehat yang cukup barulah boleh sambung nak ke mana2. tak tahan menanggung sakit ni

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails