Pengikut

Khamis, 21 Julai 2011

team building trip to chiang mai - 3rd day

yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy panjangnya yey eh hehehe.

bkn apa sebabnya 3rd day ni aku dah skip xtvt team building. nak tau kenapa. sebabnya ialah kaki aku dah membengkak sampai ke paras betis dah tau. ni semua gara2 balik lambat ke hotel on 2nd day tu....kan sampai hotel dalam pukul 12 midnight lebih kan, dengan terhencot bagainya. tu lah banyak sangat berjalannya hehehe. aku tau tahap badan aku cam ner. kalau rasa tak boleh nak buat tu so baiklah aku rehat je daripada meneruskan xtvt yang boleh memudaratkan diri sendiri dan orang sekitar yang kena tolong aku hahaha.

jadi 3rd day ni memang langsung tak de gambar yang boleh aku share dengan korang. xtvt sepatutnya for 3rd day (kalau aku join ari tu lah) ialah pergi ke kem gajah, melawat taman orkid dan rama2 dan xtvt team building dengan masuk gua dsb.

apa yang aku buat ari tu? ha ni lah part yang paling best in the world.....apa lagi tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr le hehehehe. makan je apa yang dibawak dari msia, tengok tv siam, tengok view dari bilik hotel, tidur, makan, tengok tv. ha tu je lah mengulang je kan. sesekali tu ada gak hati nak turun berjalan2 ke kedai kat sekitar hotel tapi tak beranilah sebab tempat orangkan. kang jadi apa2 tak balik msia lak aku ni. nak bersangka baik dengan orang? oh rasanya salah tempat le hehehe beringat sebelum kena wokeh.

lepas hilang bengkak kaki tu horey malam tiba. hanya makcik yang muncul kat bilik hotel, siap tapaukan nasik lagi dan lepas tu we all menghabiskan hari2 terakhir (or habiskan duit) ke sunday market. wah meriah tu. tawar menawar selagi mampu.

sebelum tidur, aku dah pack my belongings untuk balik ke msia esoknya. tak sabar nak balik, nak jumpa my hubby (yang duk tanya kabar rindu bagai tu hehehe), anak2, famili.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails