Pengikut

Isnin, 4 Julai 2011

omg...tamar jalis

alah kali ni aku malas nak tanya pakcik google pic uncle tamar jalis. semalam aku terbaca kat mingguan m'sia pasal penulis citer2 seram zaman dolu kala. omg rupa2nya uncle tamar jalis sekarang dah berumur 71 tahun.

bagi sesapa yang tak kenal sape uncle tamar jalis ni dia ialah penulis citer siri bercakap dengan jin. mantap citer ni dulu tau. eh aku tak beli kumpul novel ni tapi main pinjam je hehehe. moral dari citer tu lah yang membuatkan aku minat sangat kat sang harimau aummmm. selalu termimpi2 bestnya kalau dapat pet cam tu kan.....nak ke sana ke sini zoom je alih2 dah sampai. pas tu siap boleh jaga harta benda kita lagi. hah kan tengok kuat betul pengaruh citer dari uncle tamar jalis tu. aku rasa sekarang kalau ada orang yang nak re-publish citer tu sure aku belinya buat koleksi. baca ulang balik pun tak pe.

bahan bacaan aku banyak jenis le....tak terhad pada satu genre je. so asal citer tu best mantap ha jom kita membacaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails