Pengikut

Selasa, 28 Jun 2011

kaki bengkak, lutut sakit


huh penat giler sekarang ni. dengan kerja ofis lagi, balik rumah lagi menjalankan tanggungjawab sebagai ibu / isteri. mujur ada encik asben yang sedia rajin menolong buat itu ini. tq bang. ni lak sejak mengandung aduhaiiiiiii mood memang 360 darjah bertukar abis. semua benda itu ini tak kena kat mata aku.

semalam pegi check-up lagi. puan misi ukur perut dan katanya besar betul perut aku ni hehehe dia siap ukur lagi dengan measurement tape. so nak buat macam mana....sama ada kulit perut aku ni yang tebal atau baby yang besar kannnnnnnnnnn. aku pun mengadu gak le kat puan misi kenapa kaki aku ni bengkak sangat. pakai kasut bertutup yang rata tu dah rasa penuh abis.... ketat giler. ha tengok le pic kat atas tu kalau tak caya. then lately ni pulak lutut belah kiri buat hal.... asik berdenyut sakit je. seksanya ialah bila dah duduk baring then nak bangun ya rabbi nangis dibuatnya.

nape u

bang....tolong i urut lutut ni (sambil nangis)

ni bukan lakonan nak merengek dengan en asben tau tapi memang sakit giler. jadi ada sorang member ramfc iaitu linda amri yang telah mencadangkan masa nak tidur tu tinggikan kaki. emmm aku dah try buat malam tadi so selesa la tidur kan.


**** oppsss sabtu ni kena pergi klinik mintak surat kebenaran whether i'm fit to fly to chiangmai for co. trip or not.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails