Pengikut

Khamis, 23 Jun 2011

(entry tertunda) hepi birthday hubby

hah ni satu lagi entry tertunda (konon dulu tak de masa la apa lagi....sape yang cakap tu ye jeng3). orait entry kali ni mengenai birthday celebration for my love yang bertempat di crocodile rock pada awal bulan mei baru2 ni. maaf....hanya kami anak beranak yang celebrate hehehe kureng kemampuan nak ajak famili lain sob3. kalau en asben ku belanja so boleh le ajak my whole famili kan. sori ampun maaf....lain kali kita together2 lagi ye (eh bkn dulu adik2 ku dah mengabiskan steamboat ke sampai kekenyangan hahaha). lupa lak nak snap meal for my hubby, johan, awin, nina. layan je lah ye pic kat bawah ni.


crocodile rock (lupa lak nama penuh dia emmm google sendiri la ye). asalnya diambil daripada nama tempat ini sendiri iaitu perumahan kubang buaya.

yey en asben terharu coz aku berjaya mengumpulkan johan n elin utk birthday dia kali ni. selain daripada anak2 ada jugak en asben menerima birthday wish daripada adik2 ku n ma (siap terharu org tu hahaha)

cheese cake (lupa lak jenis apa). sedap sgt. 2 3 hari sebelum tu aku dah tanya en asben dia suka kek perasa apa hehehe oleh kerana dia ada high kolesterol so aku bg hint la jgn mkn coklat kek coz aku pun ada migrain susah. so dia ikut je plan aku tanpa disedari. hubby ku ni baru je sampai dari mana ntah, tu yang siap dengan uniform corporate dia hehehe

salmon for elin

kalamari for me. actually my stomach still full so ini jadilah untuk mengunyah kan

pizza for us. yg garing sedap

our princess elin

our heroes....johan n awin

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails