Pengikut

Rabu, 22 Jun 2011

(entry tertunda) mess nite...part 1

hahaha oleh kerana dulu tutup blog sekejap jadi banyak cerita yang tak boleh dipaparkan kat sini (eh sejak bila aku guna BMT ni emmm). rupanya dah banyak mess nite yang aku diheret sama (hehehe mesti le kena ikut suami kan) oleh en suami ke pelbagai tujuan. jadi kita tak payah bercerita panjang, biarlah gambar yang menceritakan segalanya pasal mess nite di beberapa lokasi yang sempat aku hadiri.

tengok la sendiri ye....ini bahagian pertama sempena perayaan polis yang ke 204. bertempat di one world hotel, petaling jaya.

aku dengan isteri squadmate en suami ku. terlupa lak nama akak ni. kita orang dah selalu terjumpa setiap kali ada reunion squadmate (pada hal baru sekali kat taiping dulu hehehe)

ala kabur lak gambar ni. en suami dengan kawan2 lama yang hanya dapat berjumpa bila ada event macam ni.


aku dan kak zainah (perkep ipk pahang). dari ipk pahang hanya 5 orang yang menjadi wakil kali ini. kak zainah suruh aku join perkep tapi aduhai tak terkejar rasanya kak. insya allah kalau ada masa boleh la aku join ye


amboi segaknya


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails