Pengikut

Jumaat, 16 Ogos 2013

ooooo balik jerantut oooo balik jerantut....

hahahaha begitulah kiranya umi hepi sangat sebab dapat beraya dengan ma dan adik2 yang lain pada raya ke3 lepas. selepas anak menantu bertolak ke terengganu, kami pulak bertolak ke rumah bonda di jerantut pada petang raya ke3 tu selepas my hubby membeli lauk2 untuk bbq pada malamnya di rumah ma.

beruntung umi dapat suami yang ringan tulang nak masak itu nak masak ini sampaikan bila raya ada je adik2 umi terasa kekosongan di dapur tu.

sesampainya di rumah ma lebih kurang pukul 5 lebih tu, segala persiapan untuk bbq malamnya rancak dibuat disertai oleh my love, ma, adik2, anak2 even anak2 saudara pun join menyibuk gak le hahaha. my love suruh buat style orang umbai makan ikan bakar beserta nasik lemak. ok cantek tu. berdesup umi buat nasik lemak. psssttt korang, dulukan umi told u that my love tak boleh makan makanan yang ada gula tapi sekarang dialah yang asyik demand suruh umi buat sambal ikan bilis....sukanyaaaaaaaaaaaaa umi. tu maknanya kena selera dia dah tu kan.

pic umi tak de dalam ni sebab terlampau cantik untuk ditatap hahaha sebenarnya muka dah berpeluh sakan kulu kilir.

dah lepak2 lepas bbq tu, suami ku panggil adik2 yang bakal melangsungkan majlis pertunangan iaitu ee yang bertunang hari ahad tu dah elly pada raya ke6 hari selasa. hubby ku jadi jurucakap, ye lah sebab dia menantu paling tua dalam famili walaupun baru kawin dengan umi 3 tahun kannnnnnnnnnnnnn. so briefing time, tanya itu tanya ini well polis kan.

raisha dah standby kat tikar tu....ayah faster, i'm hungry

1 2 3 ready

amboi rilex je mastermind tu eh

dalam hati raisha ni mesti cakap kalaulah dapat makan semua tu kan best

borak apa tu

adults sibuk dengan bbq, yang kiddos ni sibuk lak main mercun bunga api

nenek jadi ketua hahaha

ateh dengan anak2 saudara

briefing untuk majlis pertunangan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails