Pengikut

Jumaat, 16 Ogos 2013

majlis pertunangan ee di hari raya ke4

alhamdulillah selesai sudah majlis tu seperti yang dijanjikan.

walaupun banyak ranjau duri yang harus ee + mira lalui, bercinta putus, halangan orang tua dan sebagainya tapi kalau dah tertulis di loh mahfuz itu jodoh mereka ha akhirnya memang tak dapat lari ke mana.

pagi sabtu tu kami bergerak ke rumah parents mira yang tinggal di taman berdekatan jugak tapi sesampainya kat rumah mira tu ada incident yang mencederakan anak saudara ku. sesudah ziyad diturunkan dari crv adik ipar ku, tak tau macam mana dia boleh tersembam ke tanah wah takutnya sebab terus berdarah hidung tu. terus adik ipar umi bawak anaknya ke klinik dan kami masuk ke rumah untuk majlis pertunangan.

pungpangpunpang saya haris wakil famili ni pungpangpungpang

tetiba umi terdengar mak mira bagi tau kat jiran or saudara dia eh tu kena panggil tuan haris, orang besar tu pungpangpungpang. lepas tu mak mira sengih kat umi hahahaha macam2 la bakal besan mak umi tu.

jap jap....lepas tu umi dengar dorang cakap tempoh pertunangan ialah setahun hidup.????? blur lepas tu nasib baik ada orang tanya maksudnya. ooooo kiranya dalam masa setahun tu nak cepatkan ke awalkan no hal la kan. wah korang....mentang2lah adik umi tu engineer dan2 letak hantaran 5 angka eh. rupanya harga tu dah diskas beberapa kali and itu yang final. tak pe lah, asalkan nanti 2 hati disatukan gitu kan

mak teh bersama zahra dan nina 

ma bersama bakal menantu

cak!!!!!!!!

ok tengok bakal adik ipar yang kecik molek dengan kakak iparnya yang gebus gitu

terikat sudah cinta kasih mereka

raisha....jom posing. ni handbags original umi

adik2 ku dengan handbags yang sentiasa melekat hahaha sama la dengan umi

aik apa main tunjuk2 tu bang

candid

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails