Pengikut

Selasa, 20 April 2010

kakak ooooo kakak....

kali ni aku nak citer psl koleksi anak sedara ku, si yasmeen amani ((gambar dia kat sblh ni, kat bwh kotak karpet chatting)). dulu masa dia kecik ktorg panggil dia baby tp bila dah sah yg dia akan dpt adik tak lama lg jd ktorg semua dah panggil dia kakak.

skrg rmh yg aku duk sekali dgn famili adik ku dah sesak giler....ada pertambahan 3 famili baru lak ni. fuhhhh mmg tak tau nak wat cam ner dah.....sesak sgt. dr sebesar2 neneknya sampai sekecik2 cucu semua ada kat rmh ni hehehehe. kalau nak tido pun kakak bwk setengah famili tu sbg peneman tidonya. kat sofa panjang tu pun dah penuh dgn bermcm2 patung kakak. aku tau yg malaikat mmg tak masuk rmh yg penuh dgn patung2 cam tu tp tu kalau utk hiasan kan. ni patung2 semua nya anak sedara aku wat main....di lanyak nye mcm2 lah.

tp kakak yg manja ni dah jd makin cerdik. semua benda dia dah pandai sebut. dia mmg cpt pick up. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dlm ramai2 bapak sedara n mak sedara yg dia ada....cuma sorg je yg kakak admire. kalau nmpk je remaja lelaki yg ensem2, baik kat tv ke, nmpk kat jalanan ke terus dia ckp....cik ee, cik ee.... adoi minat benar ye kakak kat pakcik ee. wei ee....awak jampi serapah apa kat kakak ni hehehehe.



ni feveret kakak yg paling utama
selain cd citer upin ipin, dia mmg suka mengumpul karektor citer tu
wlpun bkn kakak yg mintak tp sbg mak sedara yg prihatin so aku ada beli gak karektor yg kecik kiri kanan tu masa g jln2 ke ayer hitam dulu


ni famili barney
kakak pun ada cd barney yg pelbagai tu. daddy n mami nye dah tau kesukaan anaknya so abis 1 famili barney ada kat rmh ni. dr sebesar tu yg blh kita tekan ada muzik ((lupa lak cam ner lagunya hehehehe) then sampai le ke seliparnya pun kakak ada. cucu barney yg ketot tu pun duk menyelit gak


ni lak famili sponge bob square pant kakak. tp oleh kerana kakak pelat lg so sebutan utk spongebob dah jd cam ni....ashhhherrrbobbobbob.
ada lenggok tau kalau kakak sebut nama tu, pas tu siap dgn kepala badan nye sekali bergoyang

5 ulasan:

P U P U T berkata...

comel banget patung2 ni....jeles giler tgk...mcm2 ada....hehe...

PUTERI HANNAN(FATIN) berkata...

cukup korum dalam umah tu... tak nak tambah family disney toon? :D

illaieylla berkata...

puput: mmg comel pun....kalau nak tlg tmbh pun leh gak ngeh3

fatin: errr apa kata fatin yg tlg menambah segala mcm famili tu kan hahaha

sue onn berkata...

i love u..
u love me..
we're happy family..
with a great big hug n a kiss from me to u..
won't u say u love me 2..

i love u..
u love me..
we're best frens like frens should be..
with a great big hug n a kiss from me to u,
won't u say u love me 2..


ahaksss...mau masak nak ingat lagu barney nie...

illaieylla berkata...

amboi pandainye sue nyanyi....errr apa kata juri af, esp abg aznil hehehe

tq ye sue utk lagu tu, akak pun lupa dah nye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails