Pengikut

Rabu, 27 Mei 2009

anak2 yg mama rindui.........

yujin junior the beast

sunan

mia sara

yujin - ibu

junsang - bapak





inilah rupa anak2 ku....
tp anak2 ku x fotogenik........ mcm mamanya jugak hehehehe
baru 3 hari anak2 ku tiada, terasa sunyi semcm je rmh ni
anak2ku terpaksa diberikan kpd org lain utk dijaga
lately ni aku x blh nak beri full komitmen utk jaga dorg
tp aku x risau kerana org yg menjaga anak2ku mmg baik dan menjaga dgn
penuh kasih sayang iaitu Naib Yg Dipertua Kadi Daerah Pekan
(dulu ustaz ni ialah Imam Besar Masjid Negeri, Kuantan)

insya allah, kalau ada masa mama akan pegi melawat anak2 ye....


tp junsang ada lg di rmh... dia cerdik sbb k lily dah pesan pg ahad tu kata dia dah
x leh duk kat rmh ni lg so apa lg seharian dia menghilangkan diri

4 ulasan:

Mohammad Afendy Bin Noor Khan berkata...

Anak2 kite nanti lg comei dari nie..

Syg jgn bimbang k...
hahahaha

Abang Long berkata...

Baru hendak komen, terus tidak menjadi, selepas membaca komen 'peserta pertama' hahahahahahaha

illaieylla berkata...

apa2 je lah ustaz n abg long
hahahahaha

budak kampung online berkata...

pretty cat... lebih suka nonton catdog... wakakaahh... tumpang lalu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails