Pengikut

Isnin, 31 Oktober 2011

masuk hospital lagi...







adoi senang cakap ni sebab pompuan tu lah yang aku masuk wad lagi ni. stress kerja tak habis2. kalau tak mengandung tak pe tapi dengan keadaan aku yang macam ni emmm semua tu memang menyakitkan hati le.

bila dah stress jadinya keluarlah tanda2 macam nak bersalin tapi sebenarnya aku ni belum sampai masanya lagi. tanya adik2 tanya orang sekeliling yang telah menasihatkan aku supaya merujuk ke doktor. ha bila dah pergi jumpa doktor makanya kena tahan le 2 hari kat wad htaa tu. seronok lak dorang duk diagnos aku hahaha malu sebab ramai pakar sakit puan ialah doktor lelaki.

terima kasih kepada geng JSJ IPK yang sudi datang melawat iaitu tuan jo dan kak tun, raja maznah, zunita dan kak mek (maaf lupa pangkat)....dorang siap bawakan fruit basket lagi hehehe walaupun hiasan tu dilapisi penuh dengan bunga tapi buah juga penuh dan juga goreng pisang, karipap. nyum3...seronok dapat makan.

balik dari hospital perkara pertama yang aku minta dari suami tersayang ialah nak minum aisssssssssss heheheh teruk peel orang mengandung ni....asyik nak minuman sejuk je. nasib baik suami ku rajin melayan kehendak isterinya ni.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails