Pengikut

Selasa, 30 Disember 2008

Esok keje!!!!!!!!!!!!!!

Salam maal hijrah 1430 semua.........

Alhamdulillah, berkat doa semua maka kesihatan ku hampir pulih sepenuhnya. Kesan luka laser kat perut semakin kering tp luka di dalam aku x pasti la pulak hehehe. Cuma, aku dah boleh dress up, blh makan benda lain selain drpd bubur dan roti............ dah jemu hehehe. Tapi aku x leh drive lg, terpaksa la srh Kak Lily mhantar dan mengambil aku buat sementara waktu ni.

Sepatutnya cuti sakit aku dah berakhir dan aku seharusnya memulakan kerja pd hari ini tp oleh kerana aku telah mengambil cuti tahunan pd 26/12 yg lalu yg kebetulan jatuh pd cuti sakit, maka org HR kat HQ kata aku blh forward cuti tu ke 30/12. Jadiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ini adalah hari terakhir utk aku berehat di rumah dan esok aku akan kembali bekerja...........

Rindu lak kat ofismate.................. kat meja aku, kat mug aku hehehe

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails