Pengikut

Ahad, 2 November 2008

pertemuan..............tatapilah





Salam semua.................
Tatapilah foto2 kenangan sewaktu pertemuan yg berlaku di antara saya dgn sahabat2 RAMFC. Foto pertama ialah detik2 pertemuan dgn Sueonn............ jgn tak tau ye bahawa kamilah antara 'pioneer' yg telah memeriahkan chatboard yg pd asalnya hanyalah kecik sahaja (blh ke ckp mcm ni, kang ada lak yg kata mcm perasan lak he3............. maaf).
Tapi jenuh gak la nak tunggu Sue ni coz dia dr tmpt keje kan, kesian pulak kat dia kena terkejar2 jumpa akak. Ye lah bila lg nak jumpa, sbb ni pun kebetulan dlm perjalanan nak ke kenduri di Muar. Tp penantian menunggu Sue kat depan Kedai Kain Jakel, Segamat tu ok lah jugak sbb lepas tu Sue belanja makan tengahari (emmmm pukul 11 lbh sebenarnya). Sedapnya dapat makan nasi sbbnya aku dah seminggu tak makan nasi (eh mcm prnh dgr je ayat ni, iklan ke ek) siap dgn lauk ikan talapia lg he3.
Foto kedua ialah detik2 perpisahan slps bertukar2 hadiah perkenalan. Tu kat atas bonet kereta aku ialah hadiah drpd Sue yg tak sempat lg aku nak simpan dlm kereta.
Kesimpulan drpd pertemuan ini..............Sue mmg brutal orgnya, peramah (mcm dlm chatboard tu la) & maafkan akak ye Sue kalau ada salah silap sepanjang pertemuan kita pd 1/11/2008. Emmm Sue dah tau diri akak yg sbnrnya kan dan harap Sue tidak serik utk berjumpa akak lg buat sekian kalinya lg, insya allah. Akak ni jenis yg lmbt sikit nak 'adapt' dgn pertemuan baru, lg pun kan akak ni pemalu org nya (ala2 perempuan melayu terakhir gitu he..........emmm perasan la pulak. Korg jgn lak ada yg muntah bila baca kenyataan ni tau!)
Foto ketiga ialah pertemuan dgn Elle & Anim ketika berbuka puasa di Kenny Rogers, Kotaraya baru2 ini. Terima kasih buat keduanya kerana sudi meluangkan masa untuk berjumpa akak wlpun korg sibuk dgn kerja & berkejar melalui kesesakan lalu lintas.

Maaf juga kpd sahabat sekalian kerana foto2 yg diambil ini mgkn tidak mencapai piawaian yg korg harapkan. Ye lah, akak ni manusia biasa je...........korg je yg over buat akak femes he3. Tp akak tak sampai tahap perasan lg la.................

5 ulasan:

Web Sutera berkata...

Sue mmg BRUTAL & METAL!! yeahhh..leh join 'kelab' metal nie..

akimsensei berkata...

haha.. hi kak illa, perasan femes la plak.. mgu glemer dh abis ok.. :)

Sabiah berkata...

bestnya dpt jumpa ye...
kak illa bila pulak nk jumpa sabiah ni..
teringin jugak nak glemer dlm website org hehe

GenusCatasetum berkata...

kalo jumpa buleh dapat hadiah yekkk.....??? ;P

illaieylla berkata...

sape nak dpt souvenir kena la buat sistem butter mcm dolu2 kala........ mana blh kita bg sorg2 jek.....

insya allah, jika dipanjangkan umur & dipermudahkan allah, kita semua akan bertemu jugak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails