Pengikut

Selasa, 29 Oktober 2013

happy hour di teluk chempedak

yey kita mandi manda di teluk chempedak or better known as tc for locals. awin yang selama hari ni duk terperap baring gaya buaya duk main games kat laptop then tersadai duk layan tv je hah kita angkut sekali mandi.

besar lak ombak kali ni. raisha tu kejap nak ke tengah tapi bila ombak datang ha gelabah gak dia. ramai gak la orang yang berkunjung kat tc petang sabtu ni. suka sangat kiddos kalau dibawa ke pantai kan. tapi umi tak boleh let them free sebab takut tengok ombak tu.

entahlah umi yang selama hari ni jarang nak pandang orang kiri kanan tetiba hari tu rajin pulak tertoleh ke kiri ke kanan tengok orang. guess what korang............umi ternampak kelibat insan terkenal ni kat tc. sekali toleh eh betul ke. lepas tu toleh lagi. yes confirm memang dia. tinggalkan raisha kat awin then terus umi pergi menyapa insan terkenal tu.

> assalamualaikum. maaf mengganggu, betul ke ni prof doktor muhaya
* waalaikummusalam. ye saya.
> (freeze jap, salam cium tangan). ya allah betul ke ni prof. wah saya macam tak percayalah. mak saya mesti suka kalau tau saya jumpa prof ni sebab mak saya ada buku prof.
* (prof senyum je) ye ke
> (dah start gaya bizi bodi tu) prof buat apa kat sini
* (kalau tak silap umi dengar la hari tu, bukan apa seronok sangat sampai tak fokus apa prof cakap) saya datang kenduri anak saudara kat sini
> ooooo ye ke, bestnya
* datang dengan siapa
> saya datang dengan anak2 je prof. suami kerja. (tetiba umi ramah lak bercerita) yang 2 orang tu anak segera saya lepas tu yang kecik tu anak saya sendiri. mak dorang meninggal
* ooooo baguslah. jaga elok2 tau, amanah tu, banyak pahala
> terima kasih prof. (lepas tu dengan tak malunya) prof boleh tak saya nak peluk prof sebab saya masih tak percaya yang berada kat depan saya ni ialah prof yang terkenal ni.
* (prof senyum je dan bagi umi peluk dia)

wah lepas tu umi sengih la. eh sebelum tu umi mintak tolong hubby prof snap kan pic kita orang. mana boleh miss, kenangan tu kan.

bila tengok anak2 dah kesejukan umi panggil dorang balik. lepas tu toleh sekali lagi kat prof dr muhaya wah wah dah ramai orang kuantan jumpa beliau.....best tu. umi paling terkesan sebab walaupun jumpa sekejap je tapi prof siap bagi pesanan penaja tu, tq prof.

serius masih percaya dapat jumpa prof dr muhaya kat tc


jom kita posing dulu ye kiddos


dari kejauhan


budak tecik ni tak takut air tau


ha apesal muka cam tu sayang. masuk air dalam telinga eh


bestnya tengok buih2 ombak ni, rasa nak join mandi sama

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails