Pengikut

Isnin, 6 Februari 2012

our little princess-cukur jambul

owh tajuk cacamarba kejap bahasa inggeris kejap bahasa melayu ek....hehehehe suka hati umi lah nak rojakkan dia. tetiba jadi bersemangat nak menulis semula sebab ada orang suka baca umi merepek meraban dekat blog ni kwang3.

alhamdulillah majlis cukur jambul raisha dah selamat berlangsung pada hari sabtu baru ni 4/2/2012 yang kebetulan jatuh pada birthday nina. tapi sambutan birthday nina dibuat keesokan harinya sebab umi dan ayah keletihan yang teramat sangat.

jemputan ramai yang tidak dapat hadir kerana kekangan tugas dan cuti pulak tapi majlis tetap meriah dengan kehadiran famili tercinta, cuma johan dan elin je tak de. kalau korang nak tahu inilah majlis cukur jambul pertama dalam keluarga umi sebab adik2 beradik umi yang lain tak pernah pun buat benda gini....alah bukan wajib pun kan. sememangnya pengalaman sebagai ibu memang menyeronokkan dengan setiap peringkat ada je yang perlu dibuat. daripada masa sakit bersalinnya, sunatkannya, dapatkan suntikan imunisasi setiap bulan dan macam2 lagi yang menambah warna umi.


nur raisha dipangkuan ayah untuk dicukur jambul oleh pihak lelaki pulak. sebelum itu umi dah membawa raisha kepada tetamu perempuan yang lain


raisha ku berposing sebelum dicukur jambulnya hehehe puting tak tinggal tu


taraaaaaaaaaaaaaaa....inilah wajah raisha sekarang


*** lepas ni kami akan membuat persediaan untuk menyambut menantu pulak fuhhhh kerja keras lagi

4 ulasan:

KayKhAlif berkata...

wah wah.baru dapat baby dah nak dapat menantu pula.hoho.meriah sungguh.weeeeee (^_^)

illaieylla berkata...

mmg meriah dik
hidup akak penuh kalerful hehehe
jgn lupa dtg eh nnt

KayKhAlif berkata...

InsyaALLAH sampai kalau tak ada aral yang membujur lalu melintang pukang kak. Hehe

illaieylla berkata...

ye lah
kita together2 ramians nnt ek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails