Pengikut

Khamis, 30 Disember 2010

aku bukan kaki bola


wah dalam sejarah gitu hehehe.....buang tebiat ke apa aku ni. ye lah tak pernah2 aku hadap tengok football match dari mula sampai abis tp malam tadi aku wat hal lak tengok msia vs indon. ye lah cam ner nak wat benda lainnye kalau dah bising manjang kan.....dari ayahnya hingga ke anaknya aduhaiiiii. yg 1st round dorg main kat bkt jalil tu aku tak tgk sgt coz duk hadap internet tp telinga duk hadap mcm2 komen kat dlm rumah tu....kang dah gol dorg menjerit bagai lak. tapi bkn tak tgk langsung la, ada gak aku jeling2 manja gitu kat tv ngeeee.
ye lah lagi pun kalau ada nak wat benda lain pun bukannya boleh concentrate cam nak baca novel ke ish kang mengganggu konsentrasi aku kan so nak tak nak tgk gak le bola tu. pas tu kat ofis dorg dah bising kata kalau msia menang match tu so pm akan declare cuti. eh part ni aku mana boleh miss kan....karang org cuti aku lak pegi keje. lagi satu duk kecoh pasal sinar laser ke apa tu woooo rancak tul kali ni ye.
jadinya tgk le match tu sampai abis dan tunggu manalah announcement dr pm emmm tak de, rupa2nya pagi ni baru le dapat tau 31st dec declared as a public holiday. eh best kan kalau football team kita asik menang je so boleh la cuti manjang kan ngeeee.
datang ofis pagi ni bos dah sibuk suruh tanya hr dept cuti ke tak esok. aku pun kalau bab ni laju le hehehe so anta le email kat respective person tu and katanya kena tunggu circular dr mef dulu. adoi lambat la dorg ni kan. dengan cuaca basah je lately ni and aku pun jadi lembab gak le nak keluar rumah....sejuk wokeh so tak sabar betul nak cuti ni. tapi aku tau dah company aku ni mmg ikutnya apa yg msian governmentnya polisi and confirm cutilah esok kan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails