Pengikut

Rabu, 4 November 2009

hepi bday abg ram n elly

yeyey ari ni novelis thriller no. 1 msia iaitu abg ramlee awang murshid menyambut ulang tahun kelahirannya yg ke 42. abg ram dilahirkan pd 4.11.1967 yg lalu. dgn ucapan semoga abg ram diberikan kesihatan yg baik utk terus mhasilkan naskah yg lg superb utk tatapan peminatnya, dilimpahkan keberkatan oleh allah.

sekali lg, sy mewakili ahli2 ramfc pahang mengucapkan hepi bday utk abg ram.



bulan 11 ni jugak adik aku iaitu alias aka datomarsani (nickname kat ramfc) or elly (nama manja di kalangan ahli keluarga) or ali menyambut hepi bday yg ke 23.
elly lahir pd 30.11.1986.
semoga elly dimurahkan rezeki selalu, kesihatan yg baik, thn dpn dah nak jd cikgu kan so jd lah cikgu yg blh mendidik anak bangsa dgn ilmu yg berguna.


((sori elly....kak la kena wish awal kat awak coz nnt nak balik raya aji kang mst x smpt nak wat n3 ni kan... nnt kiter sambut kat rmh lak ye))

3 ulasan:

Abang Long berkata...

Selamat Hari JADI. Hari Ini Dalam Sejarah kepada semua yang menyambutnya padi hari ini.

fecca berkata...

hePpi beday abg RAM!!

lalalalalalala~

oppss, utk adik kak illa juga..

hehehehe~

illaieylla berkata...

abg long: kan... wish je lah kat sesapa yg semakin meningkat umur tu hehehe

fecca: tq ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails