Pengikut

Selasa, 26 November 2013

en ramlee awang murshid in town

a few days before tu umi dapat wasap daripada cik pengasas ramfc iaitu cik elle yang sudi memberitahu mengenai kedatangan en ramlee awang murshid ke kuantan. beliau memenuhi jemputan dari publisher-mana-entah-lupa-lak untuk  mengadakan promosi bergerak di kuantan parade pada 23-24.11.2013.

thanks a lot elle sebab sudi bagi tau akak. well sejak berkomitmen demi mencari redha sang pencipta, maka umi lebih banyak mendiamkan diri hingga ketinggalan daripada segala segi mengenai hal ehwal ramfc. ye lah....tak sempat akak nak follow semua....tak terkejar adik2 oit....semput ahkak ok. demi komitmen juga yer mungkin umi pun mendiamkan diri maka ada kawan2 juga mendiamkan diri hahaha umi tak salahkan sesiapa eh. dah kita diam tak kan nak suruh orang tergedik2 bermesra tegur kita bagai kannnnnnnn. ada jugak yang mendiamkan diri dengan alasan suami umi gitu ginilah errrr suka hatilah. tak pun kita bagi laluan pada adik2 yang banyak masa terluang untuk mengambil alih setiap aktiviti ramfc tu kan.....orang2 bujang lagi senang nak take part kannnnnnn.

dalam kesibukan berkejaran menjaga makan minum awin yang masih lagi dalam pantang kerana bersunat tu, berkejaran gak membuat persiapan untuk 2nd birthday raisha, hari sabtu kerja sekejap then zasssssssssssss balik rumah angkut anak2 terus ke kuantan parade untuk berjumpa insan tersohor ini. oh ya adik kay telah menelefon umi sebelum tu mengenai kehadirannya juga ke kuantan parade.

sedih pulak rasa sebab dah lama tak berbual bertanya khabar mereka. isteri en ramlee pulak dah keluar shopping mencuci mata di sekitar jadi tak dapat jumpa kak dayang.

amboi3....macam en ramlee menurunkan ilmu penulisan je kat raisha tu eh

ini adik kay or aka datuk kay

my princesses yang sudi or suka mengekor ke mana saja umi pergi ni. wah ayah hantar kaki escort umi ye

adikkkkkkkkkkkkk apesal tangan kat dalam mulut je tu

candid....melayan peminat yang tak putus2. owh magis umi pun en ram dah sign yahooooo

jom3....sesi foto kenangan. entah bila lagilah dapat berceloteh kan. adikkkkkkkk kan umi dah cakap tangan tu keluarkan dari mulut.



sempat jugak umi mengajak en ram and famili dan adik kay ke rumah untuk birthday raisha tapi mereka nak balik cepat ke kl so tak pe lah, tak de rezeki mereka or rezeki umi untuk menerima kunjungan hormat mereka kan uwaaaaaaaaaaaa sedih

1 ulasan:

Unknown berkata...

Aishhh sampai seminggu terlupa. Nasib teringat gak. Hahaha.

Terima kasih Kak Illa sebab bersusah payah gak datang dalam sibuk menyiapkan majlis Raisha esok harinya tu.

Tu lah, kita ni bila sama-sama suka benda yang sama, yang bai dan bermanfaat lak tu, rapat pula, aishhh malu ada terharu pun ada.

Tak sabo nak menjemput bertandang ke rumah saya lak. Tengoklah nanti, kalau majlis besar lambat lagi, majlis kecil pun jadilah ek. Hahaha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails