Pengikut

Khamis, 16 Julai 2009

citer dr tganu n anak sedara terbaru ramfc


akhirnya.............. alhamdulillah sampai gak aku kat kuantan..... setelah bertapa beberapa hari di universiti msia tganu bermula dr hari ahad lps.
pic kat atas tu ialah yg latest........tembam giler kan. mana tak nya, selama kat sana aku asik mkn nasik je..... sblm tu sori ek kalau ada org tganu baca ni or mgkn aku x jumpa gerai yg sesuai kan. bygkan bfast je aku mkn nasik dagang, nasik kerabu, nasik lemak ikan... pas tu lunch time urusetia umt bg nasik lg utk sesapa yg bukak booth. nak hrpkan aku mkn kuih or bihun ke mee ke.......... emmm maaf ckp..... mee or bihun yg aku jumpa pucat lesi je. kuih lak x bnyk choice. so nak x nak mkn je lah heavy bfast tu kan..... bkn nak hipokrit tp aku x leh mkn nasik coz bdn aku cpt naik. jd balik ktn ni aku kena kurangkan ambik nasik le, gantikan dgn makanan lain kan.
psl accommodation pun 1 hal..... ofismate aku, iz dah survey internet chalet tu. kira nama cam best la kan. realitinya tmpt tu menakutkan, so ktorg merayau la cari chalet ke rest house yg dekat2 dgn umt tu kan. so dpt le 2 mlm pertama duk kat villa apa nama ntah then 2 mlm lg kat rest house warisan.
semasa kat sana gak aku dpt sms dr nizah geng ramfc johor yg bg tau dia dah selamat bersalin, dpt baby girl...... blm ada nama lg kut. nic pic nye. wah ramai la uncle auntie baby ni kan. oleh kerana nizah masih lg berhijab kan......so kiter tgk pic anak dia je lah dulu ye. mgkn 1 hari nnt nizah akan tunjuk pic dia, sabar ye. comel tul baby ni kan


9 ulasan:

Farah Jasni berkata...

wahhh.. kak illa kater camtu dah tembam. manade!! maintain jek osh tengok.. chayo chayo kak illa..


comei nyer baby nizah.. chinese look kew??? yeye baby gurll..
(gile nyer gembira, cam aku yg dpt baby)

illaieylla berkata...

tembam la tu osh
muka yg sememangnye bulat jd lg bulat. x mcm osh yg dagu runcing tu kan hahahah

Love, Suhaiza Abidin berkata...

dah kali ke-7 dah konvo UMT.. terasa mcm dah lama sgt tinggalkan kampus tue..

kak illa.. tembam sket2 takpe.. balik kuantan maintain laa balik smula :)

baby nizah sangat comel .. teringat masa chat kat blog dlu.. ramai btul doktor (tak bertauliah)advice nizah ..

illaieylla berkata...

oooooo sab ex-umt ke
ntah le bila nak maintain balik, ni baru je lps mkn 3 bijik durian tau hehehehe

geng ramfc blh jd mcm2....doktor itu ini pakar itu ini serba blh la katakan

Abang Long berkata...

Alahai janganlah 'tembam giler' ... tembam sikit macam pau manis pun kira ok dah ...hahahahahahaha

Razif Radzi berkata...

makan byk((pastu bising,sakit pala,sakit perut,sakit siku,sakit kaki,sakit bagai2)).da penat bg nasihat,degil..((tembam))jgn taktau,pemenang ratu cantik tau,miss world2009 tau..korg jgn.naik 0.01g pon akak iLa da kate tembam gile..
baby nizah comey sudah..
nak namakan siti jasmeen humairah tp xregister lagi sebab siti jasmeen humairah br kuar wad sbb demam kuning..kene cucuk di kaki tp abih patah jarum sbb bnyk bergerak..kuat btul..tp xpe husband nizah cuti 3minggu so bleyla take care family dia..

illaieylla berkata...

abg long: ye la tu

razif: alamak sejak bila pegawai penjara tukar profesion jd ala2 doktor tu emmmm

Razif Radzi berkata...

xtukar profession..mmg pegawai penjara ada pengetahuan sket2 dlm menjaga tingkahlaku,kesihatan penghuni..
org care jer,nak ikut xikut itu hak sendiri. sendiri mata memandang sendiri bahu memikul....

nizah85 berkata...

time kasih... anyway..name die siti yasmeen humairah..baru kuo wad lagik..5 hari campur masuk wad yang kene kuning 9 hari..umi deie pantang dalam spital..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails