Pengikut

Rabu, 25 Mac 2009

MIKHAIL........bkn sekadar sebuah nama

CERITA TENTANG.................

1. manipulasi sesama manusia
2. tentang birokrasi
3. kerasukan, keghairahan hamba kpd duit
4. hilangnya moral manusia dan menjadi hamba najis dadah
5. seorang abang yg sanggup menjual adiknya demi dadah
6. dunia kepolisan....betapa bijaknya polis msia
7. tanpa iman, manusia mudah terpesong
8. tanpa sedar, kita masih lg dijajah x kira dlm apa jua bentuk
9. kasih sayang x mengenal batas walau antara penjenayah dan mangsanya
10. walau ke mana jauhnya seseorang itu pergi, gadis melayu juga yg menjadi idaman. teringat lagu siapa bilang gadis melayu x menawan, x menarik hati tiada memikat..........
11. akhir sekali.......pintu taubat sentiasa terbuka utk insan yg ingin berubah


sekian, sekadar pandangan dr ku.

5 ulasan:

sue onn berkata...

ni sapa suruh bg hint nie...wawawawa..mana leh..hilang mood org nak baca..dah jd tak suspenlahhhhhhh.. nak kena umi la nie

illaieylla berkata...

lah sue ni.....
sape srh jln2 ke sini...
dah2 gi balik
hehehehe

sekadar nak share, kang buat review lmbt2 kang basi lak

akimsensei berkata...

haha.. yea, padan muka kaksue, sapa suh jalan2 sini kan.. alah, xeffect pun kak sue oi..

GC berkata...

buat lagi x saba nak baca ader lahh....
=) baru sempat g beli td

newsnetwork berkata...

orang yang nampak baik tu tak semestinya baik dan yang jahat tu bukanlah sejahat yang disangkakan..
walaupun pada hakikatnya kejahatan telah mengatasi segala kebaikan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails